Välkommen tiiiill miiiiiiin nyah blogg! :* <3

D var nån jävelh zom hackade miiiin gamlah blogg zå jah zkapade en ny blogg,, den  jävelnh som hackade den gamla zka döö!! För jah var zkiiiitnöjd med den , vrf var jah d? Joo för att d var jah zom gjort den!! Daah!!
Men liiite om mejj själv;
Namn; Tiiiiiinah ;*
Ålder; 14 fukkingh bazt faan!
Familj; En dryygh morzah, en dryygh farzah, en ännu dryygareh tvillingbrorh och min älzkade chihuahua KizzieGiirlh ;* (Älskar dejjh KizzieGiirhl! ;**)
Intrezzen; SMIIIINKA MEJJH, ZMIIIIINKA MEJJH, ZMIIIINKA MEJJH OCH ÅTER ZMIIIIINKA MEJJH!!

Jaah , d var vääl liiteh om mejjh! ;** <3

D e barah atth kommentera om ni undrar nått!! <3


Kommerh antagligenh etth nytth inläggh ikvällh!


Pözzz ;** <3





Kommentarer
Postat av: ?

Asså, har du nåt fel eller? :S



FJORTIS!



Förresten: Jag svarar på min egen fråga!:Du har seriöst nåt fel!!!!

2011-01-01 @ 17:40:54
URL: http://?
Postat av: Anonym

Asså, har du nåt fel eller? :S



FJORTIS!



Förresten: Jag svarar på min egen fråga!:Du har seriöst nåt fel!!!!

2011-01-01 @ 17:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0